czwartek, 28 lutego 2008

Ból.....


Dziś mnie wszystko boli, począwszy od ucha aż do ..................duszy. Myślałam że bedę tutaj pisać tylko o swoich pasjach ale ponieważ nie mam znajomych ani przyjaciół to tutaj przynajmniej bedę pisała swoje żale na świat i do siebie. I tak nikt tego nie czyta a jak dół przejdzie to może usunę to co bolało chociaż w życiu tak się nie da. Żałuję że nie mam osoby której mogłabym zaufać i powiedzieć wszytsko co myslę bo Bóg jesli jest to wie wszystko bo On widzi wszytsko na wylot tylko czemu chce aby ludzie się męczyli czy w bólu docenia się dobro? czy w bólu Milość jest pełniejsza?

Czasami czuję się jak żebrak miłości, być wesołą i pogodną to dziś wytyczne dla tego świata ale poważna rozmowa, szczera do bólu czy do korzeni istnienia i nie rady od życzliwych ludzi tylko pełne szczere zrozumienie nie koniecznie przyczyny ale konsekwencji.....szkoda że nie spotkałam osoby która zdolna byłaby do tego............brakuje mi takiej osoby, środowiska gdzie można porozmawiać o życiu o pasji tworzenia siebie, Ciebie i Świata o podróżach których się miało i tych które gdzieś we mnie drzemią tak jak np pielgrzymka do Santiago de Compostela. Brakuje mi ludzi z którymi można się podzielić jak to jest kiedy przybywa sie do miasta i ma sie taką radość że chce się nawet całować jego mury...........uczucia nigdy nie nazwane, zalewające cala postać, cała dusze mogę wyrazić w tylko w tańcu bo innej możliwości nie mam.

1 komentarz:

iza_18 pisze...

Witaj Olu, mój komentarz byłby zbyt długi, by go tutaj pisać, wysłałam meila. Pewnie na jednym sie nie skończy:) . Tutaj powiem tylko to,że zazdroszczę Ci ( w pozytywnym znaczeniu tego słowa), takich zdolności. Te kolory, stroje, wykonanie .... brak słów.

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.