piątek, 16 maja 2008

Akcesorium -polonaise ( 2 ) Bonnet a L'Anglaise 1784





I znów długo nic nie pisałam. Czas nadrobić zaległości. Skończyłam ponad tydzień temu mój bonet. Robiłam go podobnie jak Chapeau. Bonet zrobiony jest wg rys. "Galerie des Modes" 1784- bonnet a l'Anglaise, ma słomkową podstawę, na nią ułożyłam i udrapowałam kawałek jedwabiu, wstążka robiona ręcznie, cocarde również, guzik zostal obciągnięty jedwabiem. Do ozdoby użyłam bażancich piór.

I finish my project with bonet. My inspiration from pictures from Galerie des Modes (1784) - bonnet l'Anglaise. I used for bonnet straw hat, grey silk, hand made cocarde and ribbon and some feathers.

Brak komentarzy:

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.