piątek, 22 sierpnia 2008

IX Festiwal Tańców Dworskich "Cracovia Danza", 2-10 sierpnia 2008


W dniach od 2 do 10 sieprnia 2008 przebywałam w Krakowie na IX Festiwalu Tańców Dworskich "Cracovia Danza". Festiwal został otwarty koncertem w Willi Decjusza " Muzyka i taniec w pałacu Maharadży" W koncercie wystąpili Maria Pomianowska z zespołem, oraz Sanjib Bhattacharya i Romana Agnel, przepiękny koncert, który pokazał kunsztowną i eteryczną sztukę Indii. Następnego dnia rozpoczęły się warsztaty, brałam udział w tańcu włoskim prowadzonym przez Barbarę Sparti, tańcu angielskim prowadzonym przez Barbarę Seagal, tańcu polskim prowadzonym przez Leszka Rembowskiego.
Każdy z nich dał mi wiele nowych wrażeń i doświadczeń, nie mówiąc o nauce, ciągła nauka i doskonalenie swojej wiedzy to niewątpliwy atut tych spotkań, przynajmniej dla mnie bo daje mi możliwość poznania i dalszego rozwoju zawodowego.
Festiwal zakończył się pokazem grupy warsztatowej " Decius Danza" a póżniej już na Rynku w Krakowie i w Barbakanie rozpoczęły się pokazy zespołów tanecznych a na Dziedzińcu Arkadowym na Wawelu odbyły się dwa spektakle"
Polska -Indie: konwersacje" to 8 sierpnia a nastepnego dnia " Jaalsa" spektakl Vaswatii Misra z Zespolem Tanca Kathak.

Brak komentarzy:

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.