sobota, 6 lutego 2010

Brick Stitch.


Brick stitch. A tu początek mojej pracy, zaczęłam ją w kwietniu 2009 roku.

Ścieg ten haftuje się nicią grubszą( może być kordonek), ja używam do tego DMC i rodzielam ją na 3 nitki. Haftuję na kanwie malarskiej. Nadaje się też do haftowania krzyżykiem. Ścieg ten ma charakterystyczny wzór taki jak układ cegły. Nici idą jedna obok drugiej - jedna wyżej druga niżej.
Nie wiem jak ten ścieg nazywa się po polsku, ja nazwałam go ceglanym.
Dziękuję za komentarz, chyba pierwszy od wielu miesięcy!

2 komentarze:

malgotosca pisze...

fantastyczny ten haft! a co do rzadkości komentarzy to pewnie są proporcjonalne do częstotliwości zapisów, a szkoda bo masz niesamowite zajęcie, ja mam Ciebie w subskrypcjach i czekam zawsze z zainteresowaniem, co napiszesz pozdrawiam z dzisiaj pięknie słonecznej i ciepłej Toskanii

atelierpolonaise pisze...

Będę się starała pisać częściej. przynajmniej Ty mnie motywujesz.

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.