Moja czytelnia. Salon du Lecture for my doctoral thesis.


Niestety brakuje mi czasu, na czytanie, szycie i ćwiczenia. Większość poświęcam na pisanie rozdziałów mojego doktoratu. Z jednej strony jest to przyjemne, bo czyta się to co się lubi i co się zna, z drugiej za bardzie nie chce się pisać, od komputera często bolą oczy i częściowo będę pisać ręcznie. Teraz dopiero zabieram się za szycie spódnicy do Jupki. Z tego wszystkiego zrobiłam się strasznym pracoholikiem. A gdzie czas na książki, czekają na mnie takie pozycje jak biografia Puławskiego, wspomnienia Julii Child i Magdaleny Samozwaniec oraz Moniki Żeromskiej.

I totally haven't time for many works which I planning for holiday. Now I'm working for my doctoral thesis and I must read many books. But I tray to find time for sewing my skirt for Polish national dress. I find very interesting article about beginning the Polish national dress writen by Irena Turnau.

Brak komentarzy: