poniedziałek, 6 września 2010

Jak się jest chorym to coś się znajduje.


Od dwóch tygodni dręczy mnie grypa i zatoki, dziś powoli wychodzę już na prostą ścieżkę. W czasie tym skończyłam już moją jupkę, teraz wykańczam dodatki : fichu. Czekam teraz na ładną pogodę, ze słońcem i ciepłą abym mogła w końcu zrobić sesję w nowym kostiumie. Przy okazji piszę doktorat, bardzo powoli idzie do przodu ale mam nadzieję , że wszystko oddam w umówionym terminie. Gdzieś po drodze popełniłam trochę haftów.
Wybrałam się również na konferencje o edukacji muzycznej ale o tym w oddzielnym poście. Byłam również na inauguracji festiwalu im. Goldberga.

Od jakiegoś czasu bardzo ciągnie mnie do języka rosyjskiego, znalazłam blog '' haftujący" który zawsze z przyjemnością czytam, inspirując sie pomysłami właścicielki: vechernie-posidelki.

Brak komentarzy:

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.