czwartek, 17 stycznia 2013

Indienne and lost motivation. Spódnica i motywacja






Today I finish my first easy step for some attire inspiring by  engraving of M. Deisch "Die Danziger Ausrufer" It is indienne pettitcoat. I sewed from old curtains as always hand made but  I had to add some scraps of the top for the appropriate length skirt. 
Also recently I returned to sewing, thanks to a very interesting designer Veronique Enginger and her book
I made a small cushion with embroidery of old corset advertisement.but
 I lost motivation for blogging (not for sewing), I think about some changes in my blog but I m not  computer 
master and I think I need some advice.

Veronique Enginger " Mode d"hier ate d'aujourd'hui au point de croix"
Dzisiaj skończyłam pierwszy i łatwy etap szycia stroju nawiązujący do cyklu grafik M. Deischa. Spódnice uszylam z drukowanego lnu z motywami kwiatów tzw Indienne lub Chintz. Materiał ten był niezmiernie popularny w XVIII wieku i na rysunkach Deischa widać ubrane sprzedawczynie w stroje uszyte z tego materiału.
 Powróciłam też do haftowania jako odskocznia do szycia strojów. Tym razem zachwyciły mnie wzory Veronique Enginger i jej najnowsza książka z wzorami w stylu vintage. 
Na zakończenie, czasami ciężko to pisać czy mówić ale ostatnio straciłam motywację  do pisania bloga, chciałabym coś zmienić ale jeszcze nie jestem pewna co i gdzie. Czuję że w pisaniu bloga stanęłam w miejscu i czas ruszyć w dalszą drogę. Tyle pięknych i interesujących blogów jest o strojach i ten mój jakoś mi się "gubi w tłumie". Mam też opory przed pisaniem - nie mam do tego ani talentu ani cierpliwości. Może czas podpowie co dalej tym zrobić. 

Brak komentarzy:

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.