Come back from Milan and Firenze. Wróciłam.

Kościół Santa Maria Novella we Florencji, Kaplica Hiszpańska, freski Andrei di Bonaiuto.



  I just got home from my Italian odyssey. I was in Milan and Florence. Lots of experience, nice meeting with nice people and a lot of exhibitions and museums is still in my memory. For this reason, I decided to expand the blog for information about the city of Florence because I already know very well and I do not want to mix with the topic clothing . And in this way to share historical information and the practical about Florence.

Dopiero co wróciłam do domu z mojej włoskiej odysei. Byłam w Mediolanie oraz we Florencji. Dużo wrażeń, miłych spotkań z miłymi ludźmi oraz wiele wystaw i muzeów pozostaje nadal w mojej pamięci. Z tego względu postanowiłam rozszerzyć blog o informacje o Florencji bo to miasto znam już bardzo dobrze a nie chcę mieszać tematu z tematem ubiorów aby nie tworzyć chaosu. I tym sposobem podzielić się informacjami historycznymi oraz tymi praktycznymi na temat Florencji. 



2 komentarze:

Magdalena Jastrzębska pisze...

W takim razie czekam na włoskie wspomnienia!

atelierpolonaise pisze...

Już za chwilę coś się pojawi.