piątek, 25 października 2013

Come back from Milan and Firenze. Wróciłam.

Kościół Santa Maria Novella we Florencji, Kaplica Hiszpańska, freski Andrei di Bonaiuto.



  I just got home from my Italian odyssey. I was in Milan and Florence. Lots of experience, nice meeting with nice people and a lot of exhibitions and museums is still in my memory. For this reason, I decided to expand the blog for information about the city of Florence because I already know very well and I do not want to mix with the topic clothing . And in this way to share historical information and the practical about Florence.

Dopiero co wróciłam do domu z mojej włoskiej odysei. Byłam w Mediolanie oraz we Florencji. Dużo wrażeń, miłych spotkań z miłymi ludźmi oraz wiele wystaw i muzeów pozostaje nadal w mojej pamięci. Z tego względu postanowiłam rozszerzyć blog o informacje o Florencji bo to miasto znam już bardzo dobrze a nie chcę mieszać tematu z tematem ubiorów aby nie tworzyć chaosu. I tym sposobem podzielić się informacjami historycznymi oraz tymi praktycznymi na temat Florencji. 



2 komentarze:

Magdalena Bioggraff pisze...

W takim razie czekam na włoskie wspomnienia!

atelierpolonaise pisze...

Już za chwilę coś się pojawi.

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.