Na balu Arsenału. My new regency outfit.

copyright by Piotr Żurek
 
O samym balu pisałam tutaj.
Tym razem tylko kilka słów o moim zestawie balowym bo na balu miałam kilka pytań.Na balu miałam gorset wg wykroju J.S. Bernhardt'a o którym można poczytać tutaj.
Suknia zapinana z przodu szpilkami i wiązana z tyłu do przodu (ja nazywam ją z klapką z przodu) z batystu białego z granatowymi kropkami i ozdabiana dekoracyjną pasmanterią Vany Dycke.
W ostatniej chwili założyłam do sukni spencerek bez rękawów (coś jak kamizelka empirowa), zmieniłam tylko zapięcie na haftki i trochę zmniejszyłam. Do całości miałam torebkę haftowaną cekinami, własnej roboty wachlarz, szal kaszmirowy oraz moją ciepłą ulubioną pelerynę.



In January I attended for regency ball held in Warsaw in Królikarnia. More about ball I wrote here.
Im wearing my new regency outfit: white dress with small blue dotted and sleveless spencer from Met Museum. I only change the opening front with hook and eyes. I prepare my embroidery reticule and new brown embroidery fan.



copyright by Piotr Żurek
wachlarz na szybko, quick hand made decoration fan in a regency style

2 komentarze:

Magdalena Jastrzębska pisze...

Zdjęcie z profilu przypomina mi dawne portrety. Nic tylko oprawić w ozdobne ramy.

atelierpolonaise pisze...

Dziękuję Magdaleno.