czwartek, 22 stycznia 2015

Na balu Arsenału. My new regency outfit.

copyright by Piotr Żurek
 
O samym balu pisałam tutaj.
Tym razem tylko kilka słów o moim zestawie balowym bo na balu miałam kilka pytań.Na balu miałam gorset wg wykroju J.S. Bernhardt'a o którym można poczytać tutaj.
Suknia zapinana z przodu szpilkami i wiązana z tyłu do przodu (ja nazywam ją z klapką z przodu) z batystu białego z granatowymi kropkami i ozdabiana dekoracyjną pasmanterią Vany Dycke.
W ostatniej chwili założyłam do sukni spencerek bez rękawów (coś jak kamizelka empirowa), zmieniłam tylko zapięcie na haftki i trochę zmniejszyłam. Do całości miałam torebkę haftowaną cekinami, własnej roboty wachlarz, szal kaszmirowy oraz moją ciepłą ulubioną pelerynę.



In January I attended for regency ball held in Warsaw in Królikarnia. More about ball I wrote here.
Im wearing my new regency outfit: white dress with small blue dotted and sleveless spencer from Met Museum. I only change the opening front with hook and eyes. I prepare my embroidery reticule and new brown embroidery fan.



copyright by Piotr Żurek
wachlarz na szybko, quick hand made decoration fan in a regency style

2 komentarze:

Magdalena Jastrzębska pisze...

Zdjęcie z profilu przypomina mi dawne portrety. Nic tylko oprawić w ozdobne ramy.

atelierpolonaise pisze...

Dziękuję Magdaleno.

COPYRIGHT

Copyright on all of the texts and photographs on this web site is owend by the author. You are not allow to use this web site for advertising, brochures, editorial publications, public multimedia presentations or any other users. You may not sell, publish, license or distribute any of the photographs without a LICENSE TO USE.

PRAWA AUTORSKIE:

Wszelkie prawa do materiałów zawartych na tym blogu należą do autora bloga. Zabrania się powielania, sprzedaży i wykorzystywania tekstów oraz fotografii w formie drukowanej jak i cyfrowej bez uzyskania zgody właścicielki na ich wykorzystanie.