IX Festiwal Tańców Dworskich "Cracovia Danza", 2-10 sierpnia 2008


W dniach od 2 do 10 sieprnia 2008 przebywałam w Krakowie na IX Festiwalu Tańców Dworskich "Cracovia Danza". Festiwal został otwarty koncertem w Willi Decjusza " Muzyka i taniec w pałacu Maharadży" W koncercie wystąpili Maria Pomianowska z zespołem, oraz Sanjib Bhattacharya i Romana Agnel, przepiękny koncert, który pokazał kunsztowną i eteryczną sztukę Indii. Następnego dnia rozpoczęły się warsztaty, brałam udział w tańcu włoskim prowadzonym przez Barbarę Sparti, tańcu angielskim prowadzonym przez Barbarę Seagal, tańcu polskim prowadzonym przez Leszka Rembowskiego.
Każdy z nich dał mi wiele nowych wrażeń i doświadczeń, nie mówiąc o nauce, ciągła nauka i doskonalenie swojej wiedzy to niewątpliwy atut tych spotkań, przynajmniej dla mnie bo daje mi możliwość poznania i dalszego rozwoju zawodowego.
Festiwal zakończył się pokazem grupy warsztatowej " Decius Danza" a póżniej już na Rynku w Krakowie i w Barbakanie rozpoczęły się pokazy zespołów tanecznych a na Dziedzińcu Arkadowym na Wawelu odbyły się dwa spektakle"
Polska -Indie: konwersacje" to 8 sierpnia a nastepnego dnia " Jaalsa" spektakl Vaswatii Misra z Zespolem Tanca Kathak.

Brak komentarzy: